pondělí 13. února 2017

Opět školkový režim....

Ahojte....
Naše cácorka šla téměř po 3 týdnech marodění do školky a samozřejmě náš ranní harmonogram se tím hodně naboural. Takže jí trvalo než se probudila,než se oblékla,než se nasnídala a vyčistila zuby. No moje nervy byly úplně napjaté. :D 
Během chvilky v práci jsem nad naším dnešním ránem přemýšlela a napadlo mne,že bych jí mohla zkusit udělat tzv.Režim dne na velký papír,který někam přicvaknu a ona podle něj bude dělat věci jak má,aniž bych ji musela neustále honit. :) už jsem si jen letmo udělala náčrt a zítra se na to vhnu a vytvořím. Myslím si,že ji to bude bavit a inspirovat k tomu,aby měla vše hotové a na nic nezapoměla. Takže nám držte palce. 





                Něco takového se pokusím udělat:

 
 Jinak jsem dnes potřebovala vyřídit spoustu věcí a nějak se mi vůbec nedařilo,telefony mi bud nebraly a nebo když už ano,tak jsem se stejně na ničem kloudném s nikým nedomluvila,takže takový klasický pondělní den.A podvečer jsem zakončila náladovostí svého pubertálního 17tiletého syna. Nějak spolu teď hodně bojujeme. :( snad to brzy přejde

Pro dnešek se s vámi loučím a hned jak budu mít větší chvilku jen pro sebe,dám vám sem více foteček a dalšího... 

Dobrou noc...

             Naše zvířátka ....

Žádné komentáře:

Okomentovat