neděle 24. května 2020

Kváskové pečení



Už delší dobu jsem si pohrávala s myšlenkou založit si kvásek a péct si svoje pečivo doma. Nějak mi to kupované přestávalo chutnat. A představa, že si udělám vše podle svých chutí a budu vědět co vše v tom kousku chleba nebo rohlíku je, mne držela čím dál více. Jenže stále nebyla chvilka, kdy se na to vrhnout. Až jednou jsem narazila na internetu, že známá poptává kvásek a dostala nabídku, tak jsem se hned toho chytla a uprosila ji o kousek kvásku i pro mne. Po pár dnech byl u mne, hned jsem jej podle rad z knih a internetu pár dní krmila, až nastala ta správná chvilka a můj první kváskový chlebík byl na světě. Měla jsem z něj obrovskou radost.  A co víc chuťově byl luxusní a všem doma moc chutnal. A to bylo to správné nakopnutí pro mne a od té doby veškeré pečivo peču doma. Už dva měsíce jsem v obchodě nekoupila ani jeden kousek pečiva - od chleba, rohlíků až po sladké. :)
A jsem na sebe hrdá, že jsem to zvládla a dokonce mne to baví čím dál více. 
Několik chlebíků jsem darovala. A zatím všem chutnalo. :)




 







1 komentář:

  1. No fakt vypadají krásně! Moc se Ti povedly. Já přes karanténu také hodně pekla domácí pečivo, ale vždy z droždí. Ke kvásku mám stále respekt :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat