středa 4. března 2020

Učíme se háčkovat.

Od doby co jsem byla těhotná s Andulkou jsem se zamilovala do háčkování, nejsem kdoví jaký expert v háčkování, ale je to pro mne obrovský relax a za těch 9 let co s háčkem čaruji, jsem zvládla vytvořit spoustu krásných věcí od čepiček, deček, nákrčníků přes různé hračky až po úžasné šátky z duhových klubíček.

Mám ráda jednoduchost , žádné přezdobené kousky. :)

Letos děti u nás na Waldorfské škole ( navštěvuje ji nyní dcera a i syn co už má 20 let prošel waldorfem) mají Ruční činnost - háčkování a já se nabídla s pomocí. Musím říct, že jsem z toho měla obavy, a myslela si, že to děti nezvládnou, ale úplně mne všechny dostali, jsou nesmírně šikovní holky i kluci. Kluci mi vždy už o přestávce přiběhnou naproti a chlubí se co za ten týden zvládli doma uháčkovat. Mají za úkol uháčkovat pro sebe čepici, nejdřív si namalovali jak barevně ji chtějí, paní učitelka podle jejich obrázků objednala potřebná klubíčka  a háčky. No a od listopadu spolu háčkujeme. Dvě děti už mají čepičky hotové a zbytek dětí pokračuje svým tempem a daří se jim a hlavně -  většinu to moc baví :)

Moje Andulka je z toho také nadšená, a jak už se jí to tvaruje jak má, tak je víc a víc natěšená, až bude mít čepici taky hotovou.
 
 


No a jedna zmínka před kamarádkou, že učím děti háčkovat a ten den jsem jí i ukázala hotový hnědý šátek, a už učím i ji jak s háčkem vytvořit krásné věci. Samozřejmě u ní vyhrál šátek a hned jsem měla o jedno duhové klubíčko méně. :) 
Aleeeee je taky moc šikovná a daří se jí. :)

Mám radost jak jsou všichni nadšení :)



Žádné komentáře:

Okomentovat