čtvrtek 20. dubna 2017

Ach ta puberta......

Asi nejsem jediná kdo bojuje s pubertou u svých dětí,ale nedá mi to a musím se z toho aspoň vypsat :D 
Syn má za pár měsíců 18let a od jeho 16tin bojujeme s jeho pubertálními výkyvy nálad. Čekala jsem,že to nebude procházka růžovou zahradou,ale nějak se s tím nejsem schopná probojovat a hlavně smířit s tím,že už mi brouček vyrostl a není z něj ten můj malej hodnej chlapeček. :)
Jeho změny nálad jsou šílené,ve vteřině je z pohodového kluka drzý výbušný chlap. Školu má teď úplně na háku a já nevím co s tím,když mu v klidu vysvětlujeme,co a jak. Kouká na nás tím svým pohledem,který mluví za vše :)
Je to vážně boj a já v koutku duše věřím,že už brzy bude opět klídek,i když dcera má 6let a čeká mne to za pár let znovu :)
Pubertě zdar a hooooodně pevné nervy 

Žádné komentáře:

Okomentovat