úterý 25. dubna 2017

Barvičky....

Zima,pošmourno,šedivo,sem tam zaprší,no venku je vyloženě aprílové počasí....nic se mi nedaří...úřady,finance,atd.nic není v poslední době v pohodě...a s tím vším bohužel přišla i pochmurná nálada,nechuť cokoliv dělat.Nejraději bych zalezla do peřin a před vším se schovala a nevylezla....jenže s dětmi a mužem doma to nejde. :) 
....táááákže jsem na vše vyrukovala s barvičkami.... náhodou jsem při hledání jedné věci narazila na dobře schované barevné křídy.... a vytáhla je spolu s nově koupenými velkými bloky papíru na kreslení....
Andulka samozřejmě chtěla v první řadě malovat zvířátka,takže na řadu přišla obří kniha Zvíře,z které jsme se inspirovali a malovaly... 

Velkým přáním byl papoušek a musel to být Ara :D 
 Motýl byl zkušební,kdy si zkoušela jak rozetřít barvičky a co to udělá :D akorát ted když na něj koukám,jsem si všimla,že nemá domalovaná tykadla.. :)

....a já miluji sovy a anděly,takže jedna sovička a zkušební rychlo anděl(už bylo dost hodin a ráno se vstává do školky) :)
Křídy jsou skvělé v tom,že se dají nádherně míchat barvy do sebe a prstem roztírat do úžasných barevných kombinací.... jediná nevýhoda,že jsou všude :D ale to nám nevadilo,užily jsme si to spolu..
Obrázky malované křídou se dají zafixovat tzv.fixírkou s fixativem,ale to jsme bohužel doma neměli.
Už se těšíme na další společné tvoření... nádherně to zahání deprese...
A ještě jeden obrázek,který namalovala Andulka tak,že koukala na obrázek a kreslila. Musím říct,že je neskutečně na svůj věk (6let) šikovná a moc se jí Rákosníček povedl ... :)
Přejeme vám krásný a klidný večer......

Žádné komentáře:

Okomentovat