sobota 8. dubna 2017

Zápis do školy.....

Včerejší den byl pro nás dalším zlomovým dnem v našem životě. Moje malá holčička v lednu oslavila 6té narozeniny a tím pádem nás čekal zápis do 1.třídy. Musím přiznat,že je to pro mne hodně těžké,nějak se nemůžu smířit s tím,že mi děti tááááák rychle rostou. Honzík bude mít letos 18té narozeniny a Andulka bude prvňačka :)
Po zkušenostech s naším synem,který absolvoval 9let Waldorfské školy v Olomouci,a škola a vše kolem ní se nám moc líbilo a přilnulo k našemu srdci,jsme se i u Andulky rozhodli pro Waldorf. Školka byla naprosto úžasná a ještě tedy do sprna bude. :)
Láska moje byla před zápisem malinko nervozní,i přes naše informace si nedokázala představit co ji tam čeká a musím říct,že to i přes její menší obavy zvládla úžasně,vůbec se jí nechtělo domů a do školy by nejraději nastoupila hned. :) Povídala si s paní učitelkou,ta ji vyzkoušela ze spousty úkolů a moc ji chválila jak je šikovná. Na závěr seznámení a zkoušení si mohla vybrat jednoho waldorfského skřítka,který ji bude doprovázet celou školní dobu.Samozřejmě u ní vyhrála růžová.


Dnes jsem shodou okolností narazila na tento článek:http://ottocopy.cz/jak-se-mstime-na-detech 
Musím přiznat,že když se sejdu s kamarádkami co mají děti na klasické zálkadní škole,je to přesně tak ja k v článku. Za celých devět let co byl syn na waldorfu jsme se u něj nesetkali s nechutí do školy ohledně učení,písemek,zkoušení a dalších ....
Na střední školu se dostal také bez problémů a s ním i všichni jeho spolužáci. :)
No nic dnes už o škole stačilo.

Přeji vám krásný zbytek víkendu,já si dnešní den užila úplně sama doma,děti byly u mých rodičů a manžel v práci. Strávila jsem tento čas v tichu s knížkou,u hořícího ohně v krbu (u nás je šílená zima :( )

Žádné komentáře:

Okomentovat