neděle 23. dubna 2017

Skvělé sušenky....

I když jsme vegetariánská rodinka,milujeme sladké. Takže se u nás opět peklo. V pátek večer jsem udělala koláče podle receptu od maminky,ale bohužel byly tak rychle pryč,že jsem je nestihla nafotit,takže někdy příště :)
A v sobotu měla přijet kamarádka na kafíčko a pokec,tak jsem honem udělala sušenky. Můj milovaný mužíček mi koupil z Tescomy vykrajovátka,takže sušenky se tvoří jedna báseň. :) Našla jsem na internetu recept na Koka sušenky a tak jsem se na něj vrhla. A tady je výsledek:



Vykrajovátka mají různé motivy. A skvěle se s nimi pracuje.
A tady máte ještě receptík na sušenky:
100g kokosu
240g hladké mouky
220g másla
1 žloutek
120g moučkového cukru
3 lžíce kakaa
špetka soli
a já ještě přidávám skořici,asi lžičku
Vypracujeme těsto,rozválíme na placku asi půl centimetru vysokou a vykrajujeme sušenky. Dáme na plech s pečícím papírem a upečeme v troubě na 190°C cca 10 minut.

Dobrou chuť vám přejeme!!!
U nás byly snězeny takovou rychlostí,že jsem tak tak schovala pár sušenek manželovi :D



Žádné komentáře:

Okomentovat