čtvrtek 6. února 2020

Jen sama pro sebe :)

Miluji chvilky, kdy mám čas a prostor jen sama se sebou. V poslední době moc ráda navštěvuji různé kavárničky, cukrárničky. :)
Minulý týden to byla kavárna ve Šmeralově vile na Svatém Kopečku u Olomouce. Mají to tam krásné a cítila jsem se tam moc dobře. To byla chvilka kdy jsem ani knížku nevytáhla a jen popíjela čaj a koukala ven z okna.
Dnes jsem brzy ráno odevzdala dceru na vlakovém nadraží, odkud odjela se ZOO kroužkem do Zlína do ZOO Lešná. V tak brzkých hodinách ještě nebylo otevřeno na úřadech a ani v knihovně kam jsem potřebovala jít. Tak jsem si skočila na kávičku do Coffee Library v Olomouci, je to studentské bistro, kde je velmi milá obsluha a mají tam úžasný barevný křesílka, která mne naprosto uchvátila, a v kterých se skvěle relaxuje.

 

Vřele doporučuji obě kavárničky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat