sobota 8. února 2020

Mrkvovo - pórkový krém

Od minulého roku se stravuji převážně dle https://www.jimejinak.cz/?rf=50217, ranní polévky jsem zvládla do jídelníčku zařadit až s prvním ochlazením, přes léto mi nechutnali. Přiznám se, nejím je každé ráno, střídám je s různými kašemi a nebo nesnídám vůbec. 
Tyto snídáme mi dodávají více energie a nemá brzy hlad.
Dnes jsem sama doma a jelikož je nyní kolem nás spousta bacilů, řekla jsem si že přidám více zázvoru, nooooo upřímně malinko jsem to přehnala, ale sníst se dala a krásně mne prohřála. 

Mkvovo - pórkový krém je fakt mňamka. :)

Tady máte receptík na jednu porci:

Na oleji osmahneme jeden menší pórek, osolíme, přidáme nakrájenou jednu větší mrkev, kousek zázvoru a orestujeme. Přidáme kurkumu a ještě malinko orestujeme. Zalejeme zeleninovým vývarem, cca 1cm nad zeleninu. Přivedeme k varu, stáhneme teplotu a vaříme do změknutí mrkve, asi 20 minut. Ponorným mixérem rozmixujeme do hladka. Nakonec přidávám Miso pastu ( koupíte ve zdravé výživě nebo přes internet ).

Polévky podávám v miskách, mám to tak ráda :) 

Ozdobíme opraženými semínky - slunečnice, dýňové co kdo má rád. Hodně ted´ dávám naklíčená různá semínka (mungo, vojtěška atd. ) dnes jsem neměla, ještě jsou ve fázi klíčení :) 

Fantazii a chuti se meze nekladou :)

                                                          Dobrou chut´ vám přeji :)


2 komentáře: