pondělí 10. února 2020

Marodíme :(

Tak se nám ten bacil také nevyhl, sice to není žádná hrůza, ale rozhodli jsme se raději zůstat pár dní doma. Teploty byli, ale jen jeden den. Ted´už jen obrovská rýma a sem tam kašlík. 

 

No a její oblíbená činnost poslední dobou jsou pastelky a omalovánky. Vydrží u nich několik hodin. :)

A upřímně ty její polohy kolikrát nechápu :D

 

 

A do toho ještě přišla se svým doktorským kufříkem a chtěla si hrát na doktorku. No když jsem viděla co vše na mne vytahuje, raději jsem zdrhla do kuchyně. A výsledek :D 

Omotala sebe a chystala se na kocoura, ten naštěstí také pláchl do bezpečí :D 

A při focení na ni koukám a všimla jsem si nového účesu - normálně nosí sponky a sem tam čelenku a dnes jí nějak padla do ruky gumička a vykouzlila si "bokoculík" jak to pojmenovala :D


Miluji ty její hlášky, tu její radost ze všeho co dělá a co vznikne. Je fakt úžasná. 💓



Ted´už leží u nás v ložnici ( manžel má noční ) a čte si jednu ze svých strašně napínavých knížek. Mám pocit, že se jmenuje Tajný deník Mimoňky. 

                                                                             Láska moje.💕





2 komentáře:

  1. Jé, ta je sladká! Také jsem jako malá hrozně ráda kreslila. Nejradši víly a čarodějky samozřejmě :D Někdy je lepší vyležet nemoc hned ze začátku, než ji nechat rozjet :) Přeji brzké uzdravení!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Je to úžasná láska mého života :) kreslí cokoliv, dokonce si začala sama vyrábět z papíru různé sešitky, kam si píše a maluje. Jinak už je zcela uzdravená, a už řádí v pokojíčku s legem, to je už rok naše topka v hračkách. Krásný zbytek dne vám přeji :)

      Vymazat