úterý 4. února 2020

Tapiokovy dezertik

Jednou jsem na jedné veganske akci vyzkoušela dezert z tapiokových perel. Byla jsem unešená.

Loni co jsem začala hodně vařit dle stránek Jíme jinak, jsem na tento dezert narazila znovu v receptech. Hned druhý den jsem skočila do Zdravé výživy a koupila sáček Tapiokových perel a ten den jeden udělala. S kokosem a jahodovou omáčkou. Luxusní.

Od té doby jej dělám dost často, dcera tento dezertík miluje. Zkoušíme jej v různých verzích a chutích. :)

Tady je receptík na dvě porce, které si děláme s Andulkou :)

7lžic tapiokových perel namočím do hrnku vlažné vody na cca 2 hodiny. Během této doby perličky nabobtnají a vsáknou vodu. Potom zalejeme 2 hrnky kokosového ( mandlového nebo jakéhokoliv mléka co máte rádi ), přivedeme k varu a zeslabíme a mícháme do zhoustnutí a vsáknutí mléka.



Nechám ještě asi 5 minut stát. Zde na fotkách je dezertík s jablíčky podušenými na trošce másla s 1 vanilkovým cukrem a skořicí. Do misky nebo skleničky vrstvím perličky jablíčkovou směs a kousky hořké čokolády. Vrchní vrstva posypaná skořicí. :) Kombinace záleží na vaší chuti.


                                                                   Dobrou chut´!


Žádné komentáře:

Okomentovat