neděle 2. února 2020

Jíme jinak.

  Loňský rok jsem se rozhodla radikálně změnit vše co se dá v mém životě.


Hlavní změnu jsem se rozhodla udělat na svém těle. Poslední roky jsem nabrala docela dost nadbytečných kil a mé tělo se začalo bouřit. Nastali zdravotní problémy typu vyšší krevní tlak, zadýchávání, gynekologické problémy ( ty u mne byli od puberty neustále, ale nyní se vystupňovali ), opět se objevující ekzém a hlavně stále nafouklé břicho, nadýmání a střídavě průjmy a zácpy, a s tím vším spojené časté bolesti a křeče v břiše. Takže jsem si radikálně řekla a dost.
Začala jsem tím, že jsem zmenšila porce jídla a přidala více zeleniny, podotýkám jsem přes 20 let vegetariánka :D Nicméně to nestačilo.
Byla jsem z toho sama znechucená, a stále si říkala proč ty kila nejdou dolů. 

A jednou jedna moje známá sdílela na FB recept na nějakou dobrotu. Rozklikla jsem ji a dostala jsem se na stránky Jíme jinak. Začetla jsem se nejdřív do různých receptů, potom do článků, a nakonec do příběhů těch co podle těchto stránek změnili stravování. Velmi mne to zaujalo a rozhodla se, že zkusím něco dle nich pár dní vařit.
Hned po pár jídlech jsem byla nadšená, vše mne zasytilo tak, že jsem nemusela x hodin jíst ( dříve jsem měla po jakémkoliv jídle po hodině hlad). Po necelých 14ti dnech, kdy jsem se z velké části stravovala dle JJ jsem zjistila, že nemám nafouklé břicho a celkově jsem se cítila dobře, únava vymizela jako mávnutím kouzelného proutku. Do měsíce se mi upravil tlak i puls. Vymizeli křeče a bolesti břicha a to hlavní - jen během měsíce jsem měla 5kg dole. A to jsem neomezila množství jídla, porce jsou do ted' veliké.  
Zde přikládám odkaz na stránky a opravdu vřele doporučuji. Přiznám se, že stravování nedodržuji striktně dle těchto stránek, některá jídla jsou pro mne asi už závislost, ale i ta troška co jsem ve vaření změnila mi pomohla v tom, že se opravdu cítím dobře, a za rok jsem shodila 11kg. ( přes vánoce 1kg přiskočilo, ale cukroví se nedalo odolat :D )

https://www.jimejinak.cz/?rf=50217
https://www.jimejinak.cz/start/?rf=50217


Musím říct, že jsem i po roce co tyto stránky navštěvuji a podle kterých jsem změnila pohled na stravování a skladbu jídla a dalších věcí, v němem úžasu co vše se dá jíst a hubnout a hlavně zlepšit stravování a celkově zdraví těla. 

Mějte se krásně a dobrému jídlu zdar :)



 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat