pondělí 10. února 2020

Taštičky s povidly

Ráno přišel manžel z noční a těsně před usnutím říká: " dal bych si něco s povidly"
Koukla jsem co mám za suroviny a vrhla se na taštičky z tvarohového těsta plněné domácími povidly.


Suroviny: 
250g tvarohu
250g hery (másla)
250g polohrubé mouky 

Vše jsem hodila do robotu, který je můj největší pomocník už rok. :)

 

Těsto rozdělíme na několik částí, já raději pracuji s menšími. :) a vyválíme na placku ( silnou tak akorát, aby se nám při balení netrhalo ). Z těsta jsem vykrajovala větší kola. Na půlku kolečka dáme náplň, přehneme na půl a přimáčkneme okraje k sobě. Přiznám se, že některé i přes to vytekly. Dáme na plech vyložený pečícím papírem. Pečeme v troubě vyhřáté na 200°C do zlatova.
Po upečení možno pocukrovat, u nás to nemáme rádi.  

Dcerka chtěla vyfotit a opět mi hodila do fotáku svůj super pohled :D Ale pochvala za dobrotu byla, už máme jen pár kousků. :) naštěstí jsem včas odložila pár kousků, co chci vzít zítra další hodné paní, která do mého života vstoupila díky práci sestry a pedikérky v terénu. Už se na ni moc těším.

                                Dobrou chut´vám přejeme.

2 komentáře:

  1. Také teď mám v plánu péct něco s povidly o mé babičky. A nejsou obyčejné, ale s rozpuštěnou čokoládou! Já bych to viděla buď na šneky nebo babku. Kynutá těsta, ty já moc ráda :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oooo tak povidla s čokoládou musí být luxusní dobrota. Děkuji za tip. :)

      Vymazat