středa 19. února 2020

Rozchody- rozvody

Tyto slova mi delší dobu leží v hlavě. Poslední dobou jsou kolem nás samé rozchody, rozvedené páry, děti z rozvedených rodin. Proč? Nevím, jestli jsem to dřív tolik nevnímala, nebo opravdu těchto vztahů - nevztahů přibývá?
Zamyšlení nastalo v době, kdy naše Andulka slavila své narozeniny a pozvala si kamarádky k nám domů na oslavu a přespávačku. 3 z holčiček jsou z rozvedených vztahů. Mé myšlenky začali kolem tohoto tématu kroužit a nedali mi doslova spát a pořád jsem nad tím musela přemýšlet, proč je tolik rozpadlých rodin?
Druhý den po uložení Andulky k spánku jsme si s manželem sedli ke krbu a začali si povídat ( poslední dobou máme hodně témat, o kterých mluvíme a upřímně tyto chvilky miluji, i když třeba probíráme něco co není podstatné, jsou to okamžiky kdy jsme na jedné vlně - a mám ráda, když můj muž mluví, má moc příjemný hlas 💖 )

Čím to je, že se tolik vztahů rozpadá? Co je příčinou? Shodli jsme se, že to bude z větší části dnešní uspěchanou dobou. Práce, peníze, málo času, netolerance, vyhoření. Je toho spousta.

S mým mužem jsme spolu letos 25let a 21 let manželé. Ano krize byli, ale můj muž mi řekl, že vnitřně ho u nás drží nejen láska, ale i zodpovědnost za děti i za mě. Přiznám se, když mi to řekl, hrkly mi slzy do očí. Důvěra mezi námi, po jedné krizi, na dlouho z mé strany vymizela. Ale ustáli jsme to spolu a jsem štastná za náš vztah, kdy se dokážem tolerovat, máme každý svou volnost, věříme si, a co je hlavní umíme spolu komunikovat o čemkoliv, i když máme někdy každý svůj názor.

2 komentáře:

  1. Také mě to někdy až děsí. I když jsem relativně mladá, tak se vždy divím, když se někdo v mém okolí rozejde. Hlavně z toho důvodu, že spolu byli už třeba 2-4 roky. Sestřenka chodila s přítelem několik let a po svatbě se do roku rozvedli. Někdy se bojím, abychom tak nedopadli s přítelem také, když kolem sebe většinou vidím jen rozchody... Ale já věřím, že to vše překonáme :) Jinak gratuluji k tak dlouhé době s panem štastným!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. ❤ myslím si,že pro dobry vztah je prioritou komunikace mezi partnery a pozitivní myšlenky. Opravdu to funguje. 😉 a přeji vám jen samé krásné společné chvíle. ❤

      Vymazat